Webinar: Lyckas med personaliserad marknadsföring
- tobiaseidem7
- 10 nov. 2021
- 1 min läsning
Uppdaterat: 7 jan. 2022

På webinariet kommer John Eriksson och Tobias Eidem från Autopista att berätta om hur du får ihop dataflöden mellan kanaler som Web, App, CRM/MA, Facebook, Google, och Programmatic för att skapa en sammanhållen kundupplevelse, öka konverteringsgraden och effektivisera mediabudgeten.
Du får lära dig mer om hur du kan lyckas med personaliserad marknadsföring och hur du kommer igång. Vi delar med oss av case och resultat från kunder.
Vi har också med oss Customer Data Platform-leverantören mParticle som visar exempel på tekniska lösningar för marknads- och analysavdelningar. Deras produkt används av många svenska företag, bland andra Spotify, Klarna, Max Burgers och King.
Agenda Webinar Personaliserad Marknadsföring
Hur gör man och var börjar man?
Exempel och resultat från kunder
mParticle teknisk lösning med exempel
Frågestund



Jag har märkt hur viktig personaliserad marknadsföring är för att skapa äkta kundrelationer — och det visade sig också hos SillySanta -https://sillysanta.se/! Deras breda utbud och tydliga webbsida gjorde att jag kände tillit redan vid första besöket. Produkterna håller hög kvalitet och leveransen var snabb, vilket känns som ett bevis på att varumärket verkligen bryr sig om kundupplevelsen. Jag blev glatt överraskad av hur smidigt beställningen gick och hur produkterna överträffade förväntningarna. Totalt sett känns det som ett företag som inte bara säljer roliga plagg utan också följer sina löften och bygger starka kundrelationer!