Webinar: Lyckas med personaliserad marknadsföring
- tobiaseidem7
- 10 nov. 2021
- 1 min läsning
Uppdaterat: 7 jan. 2022

På webinariet kommer John Eriksson och Tobias Eidem från Autopista att berätta om hur du får ihop dataflöden mellan kanaler som Web, App, CRM/MA, Facebook, Google, och Programmatic för att skapa en sammanhållen kundupplevelse, öka konverteringsgraden och effektivisera mediabudgeten.
Du får lära dig mer om hur du kan lyckas med personaliserad marknadsföring och hur du kommer igång. Vi delar med oss av case och resultat från kunder.
Vi har också med oss Customer Data Platform-leverantören mParticle som visar exempel på tekniska lösningar för marknads- och analysavdelningar. Deras produkt används av många svenska företag, bland andra Spotify, Klarna, Max Burgers och King.
Agenda Webinar Personaliserad Marknadsföring
Hur gör man och var börjar man?
Exempel och resultat från kunder
mParticle teknisk lösning med exempel
Frågestund
Kommentarer