Lyckas med Inhouse
- tobiaseidem7
- 5 jan. 2022
- 1 min läsning
Uppdaterat: 28 jan. 2022
Den 26:e januari har Bannerflow och Digiday ett digitalt event i samband med releasen av rapporten "State of In-housing 2022". Rapporten visar hur inhouse-team inom marknadsföring ser ut idag och hur dom angriper utmaningar inom kreativitet, mätning och data.
Frippe Stenberg från Autopista deltar i eventets panelsamtal. Frippe har erfarenhet av att bygga inhouse-team bland annat från sin tid som marknadsdirektör på Tele2 och varumärkeschef på Scandic.
Panelen kommer att diskutera hur man lyckas med ett inhouse-team. Bland annat kommer panelen
Vilka funktioner och förmågor ska du lägga inhouse?
Resurser, processer och teknik - Hur får man ihop det bäst?
Hur jobbar man bäst med marknadsföringsdata, insikter och varumärkesstrategi?
Hur skapar man ett klimat för att lyckas med innovation?
Vilka målsättningar har inhouse-team 2022?
留言