top of page

Lyckas med Inhouse

Uppdaterat: 28 jan. 2022


Den 26:e januari har Bannerflow och Digiday ett digitalt event i samband med releasen av rapporten "State of In-housing 2022". Rapporten visar hur inhouse-team inom marknadsföring ser ut idag och hur dom angriper utmaningar inom kreativitet, mätning och data.


Frippe Stenberg från Autopista deltar i eventets panelsamtal. Frippe har erfarenhet av att bygga inhouse-team bland annat från sin tid som marknadsdirektör på Tele2 och varumärkeschef på Scandic.



Panelen kommer att diskutera hur man lyckas med ett inhouse-team. Bland annat kommer panelen

  • Vilka funktioner och förmågor ska du lägga inhouse?

  • Resurser, processer och teknik - Hur får man ihop det bäst?

  • Hur jobbar man bäst med marknadsföringsdata, insikter och varumärkesstrategi?

  • Hur skapar man ett klimat för att lyckas med innovation?

  • Vilka målsättningar har inhouse-team 2022?







留言


Don't miss out on the latest in digital growth - Subscribe to our newsletter!

Thank you for subscribing to our newsletter!

CONTACT US

Autopista AB

Drottninggatan 112

113 60 Stockholm

 

​​

© 2021 Autopista AB

Thanks for submitting!

bottom of page